انواع گوناگونی از تجهیزات نظافت صنعتی مخصوص سازمان ها، شرکت ها، ادارات، هتل ها و... و.جود دارد که لینک مربوط به آن ها نیز در ادامه آورده شده است. لینک های زیر منابعی هستند که به شما عزیزان کمک می کند تا درباره انواع تجهیزات و دستگاه های نظافتی اطلاعات کافی را کسب نمایید.

  1. https://councils.clark.edu/eportfolios/7024
  2. تجهیزات نظافت صنعتی
  3. پروفایل فریبزر عقیلی
  4. http://www.cruzroja.es/creforumvolint_en/user/profile/117599.page
  5. https://www.storeboard.com/blogs/science/what-is-auto-detaling-car-wash-with-steam-nano-car-wash/3621481
  6. https://www.edocr.com/user/esf
  7. https://www.bgclean.co.uk/

6 ترفند برای حفظ کفپوش بتونی صیقلی خود

مهم نیست که چه نوع کفپوش در محل کار یا دفتر کار شما نصب شده است ، در نهایت زمان داستان را بازگو می کند. در ابتدا ، این درخشش جدید و براق را نمی توان اشتباه گرفت. اما در برهه ای از زمان ، این درخشش اولیه ناپدید می شود و شما را به فکر این می اندازد که چه اتفاقی افتاده است.

البته مگر اینکه کفپوش های شما آراسته باشد.

منبع: http://www.ejanitorialcompany.com/blog/posts/6-tricks-for-maintaining-your-polished-concrete-flooring/

در اینجا 6 نکته و ترفند اساسی برای حفظ درخشش بتن صیقل داده شده در طول سال وجود دارد:


1.) نقشه برداری روزانه گرد و غبار

نگه داشتن ذرات آزار دهنده و خاک رس از کف شما برای سلامتی طولانی مدت و درخشش کف بتونی ضروری است. ما به همه مشتریان خود توصیه می کنیم که برای حفظ طول عمر و روشنایی ، از یک بالش میکروفایبر استفاده کنند.

 

2.) پاک کردن مرطوب هفتگی

اگرچه خشک کردن برای حفظ دوام کف بتونی صیقل داده شده مهم است ، اما یک چرخش مرطوب هفتگی ضروری است - استفاده از آب تمیز و پاک کن. این به شما کمک می کند تا آلودگی های مضر ، باقی مانده و سایر آلودگی هایی که در کف شما جمع شده اند را بشویید. در مناطق کوچکتر ، برف پاک کن ها و سطل ها کافی است. اما در تنظیمات بزرگتر ، ماشین لباسشویی های اتوماتیک با پد غیر ساینده معمولاً بیشترین بازده را دارند.

3.) برنامه های همسریابی

هنگام کار با فضاهای بزرگ با بتن صیقل یافته ، بهتر است از پوشش های کف نرم استفاده کنید تا خاک و گرد و غبار را به دام بیندازید. برنامه های تشک چندگانه برای مدیران تاسیسات در دسترس است تا با توجه به نیازهای خاص خرید ، یک طرح سفارشی بسازند. یک خرید یکبار مصرف ، اجاره ای و مستقیم وجود دارد که می تواند با آرم ها و عناصر مارک تجاری سفارشی شود و به تشک ها کمک کند تا جنبه ای ثابت از معماری طراحی داشته باشند.

4.) مایع را بلافاصله بشویید

به محض مشاهده لکه ها ، نشت یا تغییر رنگ عجیب در کف بتونی ، بهترین راه اطمینان از عدم لک شدن لکه ، پاک کردن سریع آن است. در غیر این صورت ، لکه ها عادت ناپسندی دارند که در کف زمین گیر کنند و باعث پوسیدگی شوند ، که ممکن است نیاز به سردرد پرهزینه ای برای ترمیم کامل داشته باشد.

5.) به نظافتچی خود زمان دهید ، اما نه زیاد

گرچه ضروری است که به مواد شوینده خود وقت کافی بدهید تا وظیفه خود در تجزیه چربی و سایر آلاینده ها را انجام دهد ، اما باید مراقب باشید که این پاک کننده ها خشک نشوند. اگر این اتفاق بیفتد ، شما فقط به کارهای خود اضافه خواهید کرد. یک هنر تمیز کردن و نگهداری بتن صیقل یافته وجود دارد ، پاک کننده های کف حرفه ای NJ از East Office خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما کمک می کنند.

6.) از پد اسفنجی و مهر و موم های الماس به طور منظم و ترمیم استفاده کنید

حفظ پایان و ظاهر مطلوب بتن صیقلی نیاز به درک فرآیند نصب کف بتن صیقل یافته دارد. پد اسفنجی الماس (یا "DIP") تمیزکاری و پرداخت در یک پد را ارائه می دهد و به طور منظم برای نگهداری بتن صیقل داده شده استفاده می شود. سه متغیر اصلی برای در نظر گرفتن وجود دارد: شن ، RPM و خشک در مقابل فرآیندهای مرطوب. البته پس از انجام این کار ، شما باید یک درزگیر یا محافظ را انتخاب کنید که به افزایش دوام پایان کمک می کند.