تجهیزات برق صنعتی

تجهیزات برق صنعتی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

المنت چیست

عنصر گرمایشی از طریق فرایند گرمایش ژول ، برق را به گرما تبدیل می کند. جریان الکتریکی در سراسر عنصر با مقاومت مواجه می شود ، که باعث گرم شدن عنصر می شود. بیشتر عناصر گرمایشی از سیم ، نوار یا نوار Nichrome 80/20 استفاده می کنند. Nichrome 80/20 یک ماده ایده آل است ، زیرا مقاومت نسبتاً بالایی دارد و هنگام گرم شدن یک لایه چسبنده اکسید کروم تشکیل می دهد. مواد زیر این لایه اکسید نخواهند شد ، که از ترک خوردن یا سوختن سیم جلوگیری می کند. سیم مقاومت: ممکن است سیم یا نوار ، مستقیم یا سیم پیچ باشد. از آنها در موارد رایج مانند توستر و سشوار ، اجاق های گرمایشی صنعتی ، گرمایش از کف ، گرمایش سطح ، گرمایش مسیر برای یخ زدایی ، خشک کن و ... استفاده می شود. بیشتر سیمهای معمولی از طبقات زیر هستند: قارچ کش مولیبدن ، ترکیب بین فلزی ، مولیبدن سیلیکون ، یک سرامیک نسوز است که عمدتا برای گرم کردن عناصر استفاده می شود. دارای چگالی متوسط ​​، نقطه ذوب 2030 درجه سانتیگراد و رسانای الکتریکی است. در دماهای بالاتر یک لایه انفعال دی اکسید سیلیکون ایجاد می کند ، که از آن در برابر اکسیداسیون بیشتر محافظت می کند. زمینه کاربرد شامل شیشه سازی ، پخت سرامیک ، کوره های عملیات حرارتی و کوره های پخش نیمه هادی است.

لینک های داخلی:

  1. https://mnematzadeh.blog.ir/post/%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%82
  2. https://mnematzadeh.blog.ir/post/cleaning
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود نعمت زاده

تجهیزات مربوط به نظافت سازمان ها و ادارات

انواع گوناگونی از تجهیزات نظافت صنعتی مخصوص سازمان ها، شرکت ها، ادارات، هتل ها و... و.جود دارد که لینک مربوط به آن ها نیز در ادامه آورده شده است. لینک های زیر منابعی هستند که به شما عزیزان کمک می کند تا درباره انواع تجهیزات و دستگاه های نظافتی اطلاعات کافی را کسب نمایید.

  1. https://councils.clark.edu/eportfolios/7024
  2. تجهیزات نظافت صنعتی
  3. پروفایل فریبزر عقیلی
  4. http://www.cruzroja.es/creforumvolint_en/user/profile/117599.page
  5. https://www.storeboard.com/blogs/science/what-is-auto-detaling-car-wash-with-steam-nano-car-wash/3621481
  6. https://www.edocr.com/user/esf
  7. https://www.bgclean.co.uk/

6 ترفند برای حفظ کفپوش بتونی صیقلی خود

مهم نیست که چه نوع کفپوش در محل کار یا دفتر کار شما نصب شده است ، در نهایت زمان داستان را بازگو می کند. در ابتدا ، این درخشش جدید و براق را نمی توان اشتباه گرفت. اما در برهه ای از زمان ، این درخشش اولیه ناپدید می شود و شما را به فکر این می اندازد که چه اتفاقی افتاده است.

البته مگر اینکه کفپوش های شما آراسته باشد.

منبع: http://www.ejanitorialcompany.com/blog/posts/6-tricks-for-maintaining-your-polished-concrete-flooring/

در اینجا 6 نکته و ترفند اساسی برای حفظ درخشش بتن صیقل داده شده در طول سال وجود دارد:


1.) نقشه برداری روزانه گرد و غبار

نگه داشتن ذرات آزار دهنده و خاک رس از کف شما برای سلامتی طولانی مدت و درخشش کف بتونی ضروری است. ما به همه مشتریان خود توصیه می کنیم که برای حفظ طول عمر و روشنایی ، از یک بالش میکروفایبر استفاده کنند.

 

2.) پاک کردن مرطوب هفتگی

اگرچه خشک کردن برای حفظ دوام کف بتونی صیقل داده شده مهم است ، اما یک چرخش مرطوب هفتگی ضروری است - استفاده از آب تمیز و پاک کن. این به شما کمک می کند تا آلودگی های مضر ، باقی مانده و سایر آلودگی هایی که در کف شما جمع شده اند را بشویید. در مناطق کوچکتر ، برف پاک کن ها و سطل ها کافی است. اما در تنظیمات بزرگتر ، ماشین لباسشویی های اتوماتیک با پد غیر ساینده معمولاً بیشترین بازده را دارند.

3.) برنامه های همسریابی

هنگام کار با فضاهای بزرگ با بتن صیقل یافته ، بهتر است از پوشش های کف نرم استفاده کنید تا خاک و گرد و غبار را به دام بیندازید. برنامه های تشک چندگانه برای مدیران تاسیسات در دسترس است تا با توجه به نیازهای خاص خرید ، یک طرح سفارشی بسازند. یک خرید یکبار مصرف ، اجاره ای و مستقیم وجود دارد که می تواند با آرم ها و عناصر مارک تجاری سفارشی شود و به تشک ها کمک کند تا جنبه ای ثابت از معماری طراحی داشته باشند.

4.) مایع را بلافاصله بشویید

به محض مشاهده لکه ها ، نشت یا تغییر رنگ عجیب در کف بتونی ، بهترین راه اطمینان از عدم لک شدن لکه ، پاک کردن سریع آن است. در غیر این صورت ، لکه ها عادت ناپسندی دارند که در کف زمین گیر کنند و باعث پوسیدگی شوند ، که ممکن است نیاز به سردرد پرهزینه ای برای ترمیم کامل داشته باشد.

5.) به نظافتچی خود زمان دهید ، اما نه زیاد

گرچه ضروری است که به مواد شوینده خود وقت کافی بدهید تا وظیفه خود در تجزیه چربی و سایر آلاینده ها را انجام دهد ، اما باید مراقب باشید که این پاک کننده ها خشک نشوند. اگر این اتفاق بیفتد ، شما فقط به کارهای خود اضافه خواهید کرد. یک هنر تمیز کردن و نگهداری بتن صیقل یافته وجود دارد ، پاک کننده های کف حرفه ای NJ از East Office خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما کمک می کنند.

6.) از پد اسفنجی و مهر و موم های الماس به طور منظم و ترمیم استفاده کنید

حفظ پایان و ظاهر مطلوب بتن صیقلی نیاز به درک فرآیند نصب کف بتن صیقل یافته دارد. پد اسفنجی الماس (یا "DIP") تمیزکاری و پرداخت در یک پد را ارائه می دهد و به طور منظم برای نگهداری بتن صیقل داده شده استفاده می شود. سه متغیر اصلی برای در نظر گرفتن وجود دارد: شن ، RPM و خشک در مقابل فرآیندهای مرطوب. البته پس از انجام این کار ، شما باید یک درزگیر یا محافظ را انتخاب کنید که به افزایش دوام پایان کمک می کند.

 

۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود نعمت زاده

صنعت برق


رفتن به ناوبری برای جستجو بروید

برق از طریق خطوط هوایی مانند این خط و همچنین از طریق کابلهای زیرزمینی ولتاژ بالا حرکت می کند
صنعت برق تولید ، انتقال ، توزیع و فروش انرژی الکتریکی به عموم مردم و صنعت را پوشش می دهد. توزیع تجاری انرژی الکتریکی در سال 1882 و هنگامی که برق برای روشنایی الکتریکی تولید شد ، آغاز شد. در دهه های 1880 و 1890 ، افزایش نگرانی های اقتصادی و ایمنی منجر به تنظیم صنعت شد. آنچه که نوعی گرایش مدرن بود و محدود به مناطق پرجمعیت تر بود ، توان الکتریکی مطمئن و اقتصادی به جنبه اساسی عملکرد عادی همه عناصر اقتصادهای پیشرفته تبدیل شده است.

لینک داخلی: https://mnematzadeh.blog.ir/post/cleaning

در اواسط قرن بیستم ، برق به عنوان "انحصار طبیعی" تلقی می شد و تنها در صورت شرکت تعداد محدودی از سازمان ها در بازار ، کارایی برق وجود داشت. در برخی مناطق ، بنگاههای اقتصادی بصورت عمودی تمام مراحل تولید از خرده فروشی را فراهم می کنند و فقط نظارت دولت میزان بازده و ساختار هزینه ها را تنظیم می کند.

از دهه 1990 ، بسیاری از مناطق تولید و توزیع برق را از بین برده اند تا بازار برق رقابتی تری ارائه دهند. در حالی که این بازارها می توانند با سو impact استفاده با تأثیر منفی متعاقب آن بر قیمت و قابلیت اطمینان بر مصرف کنندگان دستکاری شوند ، تولید رقابتی انرژی الکتریکی به طور کلی منجر به بهبود سودمندی در بهره وری می شود. با این حال ، مشکلات انتقال و توزیع دشوارتر است زیرا یافتن بازده سرمایه گذاری آسان نیست.


فهرست
1 تاریخچه
2 مقررات
نسل 2.1
2.2 انتقال نیروی الکتریکی
2.3 توزیع برق
2.4 خرده فروشی تجارت برق
3 صنعت برق جهانی
4 اصلاح بازار
5 همچنین مراجعه کنید
6 - منابع
7 قرائت اضافی
تاریخ

پست بولسوارد ، هلند

خطوط انتقال در رومانی و نزدیکترین برج مرحله انتقال
اگرچه شناخته شده است که از زمان ایجاد شمع ولتائیک توسط آلساندرو ولتا در سال 1800 ، الکتریسیته در نتیجه واکنشهای شیمیایی ایجاد می شود ، اما تولید آن از این طریق گران بوده و بوده است. در سال 1831 ، مایکل فارادی ماشینی اختراع کرد که از یک حرکت چرخشی برق تولید می کرد ، اما نزدیک به 50 سال طول کشید تا این فناوری به یک مرحله تجاری مناسب برسد. در سال 1878 ، در ایالات متحده ، توماس ادیسون با استفاده از جریان مستقیم توزیع شده محلی ، جایگزین مناسب تجاری برای روشنایی و گرمایش گاز را ایجاد و فروخت.

در دسامبر 1881 ، رابرت هاموند چراغ برق جدید را برای یک دوره آزمایشی در برایتون ، ساسکس ، انگلیس به نمایش گذاشت. موفقیت بعدی این نصب ، هاموند را قادر ساخت تا پروژه را بر مبنای تجاری و قانونی قرار دهد ، زیرا تعدادی از دارندگان فروشگاه ها می خواستند از چراغ برق جدید استفاده کنند. و بنابراین شرکت تأمین برق هاموند راه اندازی شد.

در اوایل سال 1882 ، ادیسون اولین نیروگاه برق مجهز به بخار جهان را در هولبورن ویاودت در لندن افتتاح کرد ، زیرا برای تأمین روشنایی خیابان با سیتی گروپ سه ماهه توافق کرده بود. به مرور او تعدادی از مصرف کنندگان داخلی را با روشنایی الکتریکی تأمین کرد. روش تأمین جریان مستقیم (DC) بود. در حالی که گودالمینگ و طرح هالیبورن ویاداکت 1882 پس از چند سال بسته شد ، طرح برایتون ادامه یافت و این نمایش در سال 1887 به مدت 24 ساعت در دسترس قرار گرفت.

یک سال بعد ، در سپتامبر 1882 ، ادیسون ایستگاه برق Pearl Street را در شهر نیویورک افتتاح کرد و دوباره منبع تغذیه DC بود. به همین دلیل تولید نزدیک و یا در ساختمانهای مصرف کننده بود زیرا ادیسون وسیله انتقال ولتاژ را نداشت. ولتاژ انتخاب شده برای هر سیستم الکتریکی سازش است. برای مقدار مشخصی از توان انتقال یافته ، افزایش ولتاژ جریان را کاهش می دهد و در نتیجه ضخامت سیم مورد نیاز را کاهش می دهد. متاسفانه ، همچنین خطر تماس مستقیم را افزایش می دهد و ضخامت عایق مورد نیاز را افزایش می دهد. بعلاوه ، کار کردن برخی از انواع بارها در ولتاژهای بالاتر دشوار یا غیرممکن بود. اثر کلی این بود که سیستم ادیسون به نیروگاه ها نیاز داشت تا در یک مایل مشتری باشند. گرچه این می تواند در مراکز شهر کارساز باشد ، اما نمی تواند از نظر اقتصادی حومه شهر را تأمین کند. [1]

در اواسط قرن نوزدهم سیستمهای متناوب با جریان متناوب (AC) در اروپا معرفی شدند و برق AC آمریکایی این مزیت را داشت که می توان از ترانسفورماتورهای نصب شده در نیروگاهها برای بالا بردن ولتاژ ژنراتورها استفاده کرد و ترانسفورماتورها در پستهای محلی می توانند ولتاژ تأمین را کاهش دهند. بارها ولتاژ افزایش یافته باعث کاهش جریان در خطوط انتقال و توزیع و در نتیجه اندازه هادی ها و تلفات توزیع می شود. این امر توزیع نیرو در مسافت های طولانی را به صرفه تر می کرد. ژنراتورها (مانند سایت های برق آبی) می توانند از بار خارج شوند. AC و DC برای مدتی ، در طول pe ، به رقابت پرداختند

منبع: https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_power_industry

۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۲:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمود نعمت زاده